Co zrobić, aby założyć konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta?

W celu założenia konta w programie: Internetowe Biuro Obsługi Klienta PUK Zielonki Sp. z o. o. należy złożyć w siedzibie firmy uzupełniony i podpisany imienny formularz akceptacji, (który został rozesłany razem z fakturami w 2013 roku) lub zgłosić chęć zadeklarowania IBO telefoniczne (nr: 12 285 02 61 lub 12 286 32 35) w celu uzyskania wymaganego formularza.

formularz

 

 

Po doręczeniu do PUK Zielonki Sp. z o. o. podpisanego formularza zostanie automatycznie wygenerowany link aktywacyjny; dopiero po jego kliknięciu będzie można logować się na platformę IBO.

 

Na podany w formularzu adres mailowy będzie wysyłane powiadomienie o wystawieniu faktury, celem podglądu swoich rozliczeń i rachunków należy zalogować się na stronę internetową:

 

https://ibo.puk.zielonki.pl/

 

 

 

strona do logowania

 

 

 

 

Należy wybrać Strefę Klienta – zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę do logowania, gdzie należy wpisać akronim oraz hasło (podane w formularzu akceptacji).

 

 

strefa klienta

 

 

 

Ze względów bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych należy zmienić hasło.

 

 

zmiana hasla

 

 

Po zalogowaniu widoczne jest saldo (aktualizowane codziennie), co pozwala na lepszą kontrolę swoich rozrachunków.

 

 

po zalogowaniu

 

W zakładce: „Faktury” są dostępne wszystkie wystawione faktury w formie PDF (do wglądu bądź pobrania) od momentu założenia konta w IBO.

 

lista FV

 

 

W zakładce „Usługi” udostępniony jest wgląd do historii odczytów; można także podać aktualny stan licznika.

 

podanie stanu wodomierza

 

 

 

Ponadto dostęp do IBO ułatwia komunikację z PUK Zielonki Sp. z o. o. poprzez „Zgłoszenia eksploatacyjne”, gdzie klient może przesłać informację, zapytanie bądź uwagę, ma także możliwość podglądu ścieżki realizacji danego zgłoszenia.

 

 

zgloszenia

 

Faktura elektroniczna zawiera te same dane, co tradycyjna faktura papierowa i ma taką samą moc prawną. Za pośrednictwem internetu e-faktura jest dostępna z każdego miejsca w świecie, w każdej chwili – 24 godziny na dobę. Zawiadomienie o wystawieniu faktury dociera pocztą elektroniczną do klienta bardzo szybko i otrzymanie faktury nie zależy od jakości i szybkości usług tradycyjnych doręczycieli. Korzystnie z Internetowego Biura Obsługi Klienta minimalizuje ryzyko utraty lub zgubienia dokumentu. Dodatkowo, zapewniona jest skuteczniejsza ochrona danych osobowych, jak również krótszy czas oczekiwania na otrzymanie wystawionego rachunku.

 

Zapraszamy do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta

 

 

KONTAKT

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych 

w Zielonkach Sp. z o.o.,

Siedziba: Węgrzce ul. Forteczna 3
32 - 086 Węgrzce

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
fax/ telefon: 286-32-35, 285-02-61

 

Godziny pracy zakładu:

  • Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Sobota, niedziela i święta: Nieczynne
  • Całodobowe zgłaszanie awarii: 12-285-02-61, 12-286-32-35 (poza godzinami pracy przedsiębiorstwa należy nagrać zgłoszenie na automatycznej centrali pozostawiając swoje imię, nazwisko, adres, nr telefonu i przedmiot zgłoszenia oraz oczekiwać na kontakt inżyniera dyżurnego)

 

 

Subskrypcja e-mail

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ W MAŁOPOLSCE

IBO

TAURON EKO PREMIUM

GRY DLA DZIECI

herb large